Elite TV/Studio66: Complete Daily Schedules (Reference Only) - Printable Version +- The UK Babe Channels Forum (https://www.babeshows.co.uk) +-- Forum: Night Shows (/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Former Channels (/forumdisplay.php?fid=236) +---- Forum: Studio 66 TV (formerly Elite TV) (/forumdisplay.php?fid=255) +----- Forum: STUDIO 66 TV (/forumdisplay.php?fid=66) +----- Thread: Elite TV/Studio66: Complete Daily Schedules (Reference Only) (/showthread.php?tid=20192) Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 |
RE: Elite TV: Schedule (Reference Only) - Wazo - 06-07-2011 16:49 Revised Schedule :- Saturday 9th July Morning - Cara Brett Daytime - Lucy-Anne,Sammi-Jo,Vicky T Nighttime - Alice,Ashley Emma,Caty Cole,Charlie O'Neal,Sammi-Jo (21:00-22:00) RE: Elite TV: Schedule (Reference Only) - Rael 74 - 07-07-2011 23:28 Final Schedules :- Monday 27th June Morning - Sammi-Jo Daytime - Fernanda Ferrari, Sophia Lares & Vicky Thomas Nighttime - Caty Cole, Dionne Daniels, Mica Martinez & Sophia Knight Wednesday 29th June Morning - Gemma Hiles & Sammi-Jo Daytime - Cara Brett, Emma Spellar, Kelly Bell & Vicky Thomas Nighttime - Ashley Emma, Caty Cole, Dionne Daniels, Kelly Bell & Paige Green Thursday 30th June Morning - Emma Spellar & Melissa Debling Daytime - Becky Roberts, Kitty Lea & Vicky Thomas Nighttime - Charlie O'Neal, Danica, Dionne Daniels, Mica Martinez & Sophia Knight Friday 1st July Morning - Emma Spellar & Kitty Lea Daytime - Becky Roberts, Gemma Hiles & Sophia Lares Nighttime - Adele Taylor, Ashley Emma, Caty Cole & Rachel Louise Saturday 2nd July Morning - Becky Roberts, Sophie Jolie & Vicky Thomas Daytime - Cara Brett, Hannah Martin & Sophia Lares Nighttime - Ashley Emma, Caty Cole, Charlie O'Neal & Dionne Daniels Sunday 3rd July Morning - Cara Brett, Hannah Martin & Sophia Lares Daytime - Emma Spellar, Gemma Hiles & Vicky Thomas Nighttime - Adele Taylor, Ashley Emma, Mica Martinez, Rachel Louise and Gemma Hiles (21:00 - 22:00) Monday 4th July Morning - Sammi-Jo & Talia James (Trial) Daytime - Emma Spellar, Fernanda Ferrari & Vicky Thomas Nighttime - Adele Taylor, Becky Roberts, Rachel Louise & Sophia Lares Tuesday 5th July Morning - Emma Spellar Daytime - Cara Brett & Gemma Hiles Nighttime - Alice Goodwin, Ashley Emma & Charlie O'Neal Wednesday 6th July Morning - Gemma Hiles Daytime - Melissa Debling & Vicky Thomas Nighttime - Adele Taylor, Ashley Emma, Caty Cole & Rachel Louise Thursday 7th July Morning - Becky Roberts & Melissa Debling Daytime - Gemma Hiles, Sophia Lares & Vicky Thomas Nighttime - Adele Taylor, Danica, Rachel Louise & Sophia Lares RE: Elite TV: Schedule (Reference Only) - Wazo - 08-07-2011 16:13 Revised Schedule :- Sunday 10th July Morning - Sophia Lares,Sophie Jolie,Vicky T Daytime - Fernanda,Gemma Hiles Nighttime - Adele,Danica,Mica Martinez,Rachel Louise,Naomi Raine (21:00-04:30) RE: Elite TV: Schedule (Reference Only) - Rael 74 - 18-07-2011 17:58 Final Schedules :- Friday 8th July Morning - Lucy-Anne & Sammi-Jo Daytime - Becky Roberts, Cara Brett & Emma Spellar Nighttime - Adele Taylor, Ashley Emma, Caty Cole, Charlie O'Neal & Mica Martinez Saturday 9th July Morning - Cara Brett & Talia James Daytime - Lucy-Anne, Sammi-Jo & Vicky Thomas Nighttime - Alice Goodwin, Ashley Emma, Caty Cole, Charlie O'Neal & Sammi-Jo (21:00 - 22:00) Sunday 10th July Morning - Sophia Lares, Sophie Jolie & Vicky Thomas Daytime - Fernanda Ferrari & Gemma Hiles Nighttime - Adele Taylor, Danica, Mica Martinez & Rachel Louise Monday 11th July Morning - Lucy-Anne & Sammi-Jo Daytime - Becky Roberts, Sophia Lares & Vicky Thomas Nighttime - Adele Taylor, Ashley Emma, Charlie O'Neal & Rachel Louise Tuesday 12th July Morning - Hannah Martin Daytime - Fernanda Ferrari & Gemma Hiles Nighttime - Adele Taylor, Alice Goodwin, Caty Cole & Fernanda Ferrari Wednesday 13th July Morning - Emma Spellar & Gemma Hiles Daytime - Becky Roberts, Cara Brett & Sammi-Jo Nighttime - Ashley Emma, Charlie O'Neal, Dionne Daniels & Sophia Lares Thursday 14th July Morning - Becky Roberts & Sammi-Jo Daytime - Emma Spellar, Melissa Debling & Vicky Thomas Nighttime - Adele Taylor, Ashley Emma, Charlie O'Neal & Mica Martinez Friday 15th July Morning - Emma Spellar Daytime - Fernanda Ferrari, Gemma Hiles & Hannah Martin Nighttime - Becky Roberts, Caty Cole, Dionne Daniels & Lori Buckby Saturday 16th July Morning - Cara Brett & Hannah Martin Daytime - Danica, Emma Spellar & Vicky Thomas Nighttime - Adele Taylor, Caty Cole, Dionne Daniels & Lori Buckby Sunday 17th July Morning - Brandy Brewer & Vicky Thomas Daytime - Cara Brett & Gemma Hiles Nighttime - Adele Taylor, Caty Cole, Gemma Hiles (21:00 - 22:00), Lori Buckby & Mica Martinez RE: Elite TV: Schedule (Reference Only) - Wazo - 19-07-2011 14:34 Revised Schedule :- Wednesday 20th July Morning - Gemma Hiles Daytime - Becky Roberts,Cara Brett,Emma Spellar Nighttime - Adele,Caty Cole,Mica Martinez,Paige Green Thursday 21st July Morning - Rosy Herringbone Daytime - Fernanda,Hannah Martin,Vicky T Nighttime - Becky Roberts,Lori Buckby,Rachel Louise,Hannah Martin(21:00-22:00) Friday 22nd July Morning - Emma Spellar,Hannah Martin Daytime - Gemma Hiles,Sammi-Jo,Talia James Nighttime - Alice,Caty Cole,Dionne Daniels,Lori Buckby Saturday 23rd July Morning - Becky Roberts,Cara Brett,Talia James Daytime - Danica,Emma Spellar,Gemma Hiles Nighttime - Ashley Emma,Caty Cole,Charlie O'Neal,Dionne Daniels,Rachel Louise Sunday 24th July Morning - Hannah Martin,Sammi-Jo Daytime - Becky Roberts,Fernanda Nighttime - Adele,Lori Buckby,Mica Martinez,Fernanda(21:00-22:00) Monday 25th July Morning - Emma Spellar Daytime - Cara Brett,Hannah Martin,Melissa D Nighttime - Adele,Caty Cole,Lori Buckby,Paige Green, Tuesday 26th July Morning - Melissa D Daytime - Cara Brett,Larissa Summers,Vicky T Nighttime - Alice,Ashley Emma,Dionne Daniels,Paige Green RE: Elite TV: Schedule (Reference Only) - Wazo - 21-07-2011 18:30 Revised Schedule :- Thursday 21st July Morning - Brandy Brewer,Rosy Herringbone Daytime - Fernanda,Hannah Martin,Vicky T Nighttime - Becky Roberts,Lori Buckby,Rachel Louise,Shelly,Hannah Martin(21:00-22:00) Friday 22nd July Morning - Emma Spellar,Hannah Martin Daytime - Gemma Hiles,Sammi-Jo,Talia James Nighttime - Alice,Caty Cole,Dionne Daniels,Lori Buckby,Rachel Louise Saturday 23rd July Morning - Becky Roberts,Cara Brett,Talia James Daytime - Danica,Emma Spellar,Gemma Hiles Nighttime - Ashley Emma,Caty Cole,Charlie O'Neal,Dionne Daniels RE: Elite TV: Schedule (Reference Only) - Rael 74 - 25-07-2011 07:40 Final Schedules :- Monday 18th July Morning - Hannah Martin & Lucy-Anne Daytime - Fernanda Ferrari, Gemma Hiles & Melissa Debling Nighttime - Adele Taylor, Fernanda Ferrari, Mica Martinez & Rachel Louise Tuesday 19th July Morning - Melissa Debling & Sammi-Jo Daytime - Becky Roberts, Cara Brett & Vicky Thomas Nighttime - Caty Cole, Lori Buckby, Paige Green & Rachel Louise Wednesday 20th July Morning - Gemma Hiles Daytime - Becky Roberts, Cara Brett & Emma Spellar Nighttime - Adele Taylor, Caty Cole & Paige Green Thursday 21st July Morning - Brandy Brewer & Rosy Herringbone Daytime - Fernanda Ferrari, Hannah Martin & Vicky Thomas Nighttime - Becky Roberts, Hannah Martin(21:00-22:00), Lori Buckby, Rachel Louise & Shelly Roberts (Debut) Friday 22nd July Morning - Emma Spellar & Hannah Martin Daytime - Gemma Hiles, Sammi-Jo & Talia James Nighttime - Adele Taylor, Caty Cole, Dionne Daniels, Lori Buckby & Rachel Louise Saturday 23rd July Morning - Becky Roberts, Cara Brett & Talia James Daytime - Emma Spellar, Gemma Hiles & Vicky Thomas Nighttime - Ashley Emma, Caty Cole, Charlie O'Neal & Dionne Daniels Sunday 24th July Morning - Hannah Martin & Sammi-Jo Daytime - Becky Roberts, Fernanda Ferrari & Vicky Thomas Nighttime - Adele Taylor, Lori Buckby, Mica Martinez & Paige Green RE: Elite TV: Schedule (Reference Only) - Rael 74 - 31-07-2011 21:53 Final Schedules :- Monday 25th July Morning - Emma Spellar Daytime - Cara Brett, Hannah Martin & Melissa Debling Nighttime - Adele Taylor, Caty Cole, Lori Buckby & Paige Green, Tuesday 26th July Morning - Becky Roberts & Melissa Debling Daytime - Cara Brett, Larissa Summers & Vicky Thomas Nighttime - Alice Goodwin, Ashley Emma, Dionne Daniels, Wednesday 27th July Morning - Brandy Brewer & Sammi-Jo Daytime - Becky Roberts, Emma Spellar & Gemma Hiles Nighttime - Caty Cole, Charlie O'Neal, Dionne Daniels & Rachel Louise Thursday 28th July Morning - Hannah Martin & Rosy Herringbone Daytime - Fernanda Ferrari & Vicky Thomas Nighttime - Adele Taylor, Fernanda Ferrari, Lori Buckby & Rachel Louise Friday 29th July Morning - Lucy-Anne & Sammi-Jo Daytime - Becky Roberts, Cara Brett & Gemma Hiles Nighttime - Ashley Emma, Charlie O'Neal, Dionne Daniels, Lori Buckby & Mica Martinez Saturday 30th July Morning - Fernanda Ferrari & Gemma Hiles Daytime - Emma Spellar, Sammi-Jo & Vicky Thomas Nighttime - Ashley Emma, Caty Cole, Charlie O'Neal & Dionne Daniels Sunday 31st July Morning - Hannah Martin & Vicky Thomas Daytime - Fernanda Ferrari & Gemma Hiles Nighttime - Adele Taylor, Fernanda Ferrari, Lori Buckby, Mica Martinez & Paige Green RE: Elite TV: Schedule (Reference Only) - eagle_si - 01-08-2011 09:41 Just a suggestion: I propose we only post schedules for a week in advance, seeing how unreliable they've been lately. Provisional Schedules for 1-7 August :- Monday 1st August Morning: Rosy Herringbone Daytime: Emma Spellar, Melissa D, Vicky T Nighttime: Adele Taylor, Ashley Emma, Charlie O’Neal, Paige Green Tuesday 2nd August Morning: Melissa D Daytime: Becky Roberts, Cara Brett, Gemma Hiles Nighttime: Alice Goodwin, Dionne Daniels, Gemma Hiles (9-10), Lori Buckby, Mica Martinez Wednesday 3rd August Morning: Hannah Martin Daytime: Becky Roberts, Sammi-Jo, Vicky T Nighttime: Adele Taylor, Ashley Emma, Caty Cole, Rachel Louise, Sammi-Jo (9-10) Thursday 4th August Morning: Emma Spellar Daytime: Cara Brett, Gemma Hiles, Kelly Bell (6-9) Nighttime: Charlie O’Neal, Kelly Bell (10-2), Mica Martinez, Rachel Louise Friday 5th August Morning: Sammi-Jo Daytime: Becky Roberts, Emma Spellar, Vicky T Nighttime: Alice Goodwin, Caty Cole, Charlie O’Neal, Lori Buckby Saturday 6th August Morning: Becky Roberts, Fernanda Ferrari Daytime: Cara Brett, Gemma Hiles, Hannah Martin Nighttime: Ashley Emma, Caty Cole, Dionne Daniels, Hannah Martin (9-10), Lori Buckby Sunday 7th August Morning: Gemma Hiles, Hannah Martin, Sammi-Jo Daytime: Fernanda Ferrari, Vicky T Nighttime: Fernanda Ferrari (9-10), Lori Buckby RE: Elite TV: Schedule (Reference Only) - Wazo - 02-08-2011 19:52 Sunday 7th August Morning: Gemma Hiles, Hannah Martin, Sammi-Jo Daytime: Fernanda,Vicky T Nighttime: Adele,Charlie O'Neal,Dionne Daniels,Fernanda Ferrari (9-10),Rachel Louise Monday 8th August Morning - TBC Daytime - Cara Brett,Fernanda,Melissa D Nighttime - Adele,Ashley Emma,Charlie O'Neal,Paige Green |